In love with all of these vampires

God morgon det har varit en God morgon för min del. Har naturkunskaps prov idag på morgonen & jag kan det inte, vill inte göra det, och jag hade blivit arg & ledsen när jag försöker men inte fattar ett skit. Så jag 'försov' mig helt enkelt. Ska strax ringa till skolan och säga att jag kommer vilken sekund som helst.
Idag är det sista dagen i skolan & sen är det fem veckors praktik. Men det känns som att det kommer gå bra , jag ska vara i killeberg & i Osby. Det är dom ställerna jag ville var på så det ska nnog bli bra !
Men nu sa jag kolla på Rachel Ray & äta en pannkaka . Ha en bra dag !

& min näsa förresten, jag & johanna kom på vad det är för något. Nu känner jag mig dum, men en innebrännare (en finne som växer innåt) Och det har bara blivit värre, varför just jag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0