It's just the hardest part of living

Gick hem till mamma & där stod det mat på bordet, så jag tog för mig och åt lite för jag var ju hungrig. Sen gick jag till maxi för att hämta ut mina byxor som jag tror jag skrev om igår? Hartmans här i älmhult har gått i konkurs så jag kunde inte hämta mina byxor där igår, men jag gick till maxi för någon sa till mig igår att hartmans hade flyttat sina paket dit. Men dom hade inga paket där så jag får inte ut mina byxor?! det gör min arg faktikst, dom måste väl förstå att folk vill ha ut sina saker? eller har jag fel ? borde dom inte fixa de så man kan hämta det ? Hämtar med inte det man beställt innan två veckor eller vad det är så får man betala ännu mer :s och det går jag inte med på. Ska ringa till HM senare och få detta förklarat , plus att jag redan ska betala 100 spänn för mycket.

Hmm, men men nu ska jag kolla lite i frysen och se vad vi ska äta för något. Funderar på att göra pannkakor. Är sugen på det. Får se hur det blir, mår lite bättre nu med, behövde nog lite frisk luft så ska sätta mig på taket en stund senare. Puss

Kommentarer
Postat av: Ida Hiort

Hej! Förstår att du vill ha ditt paket. Min mamma som äger hartmans och jag jobbar där så kan förklara för dig, antagligen kommer dit paket med schenker om det är från HM så då får du ringa till dem så får du lösa det med dem. Hartmans har inget att göra med paketen längre. Är det däremot från posten som du har beställt så finns det att hämta på maxi.

2010-04-14 @ 17:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0