Never gonna chew the outline of a pie

Är hemma efter den första dagen på praktiken, det gick bra som tusan. Känns som man hör hemma där. Efter praktiken gick jag hem till pappa, kollade lite på anna när hon fixade i rabbaterna. Grisen den sprang runder och grymtade som en galning! Jag gillar inte den där grisen , den är inte klok.
När jag kom hem följde jag med mimmi (lill syrran) som tog samma buss som jag hem, till mamma. Åt lite middag, sallad och sönder bränt kött. Det var mumisgt det :). Efter det gick jag hem & Becca tittade upp en runda. Nicklas kom också hem för en liten stund sen, men han gick like fort som han kom , han skulle träna. Nu är jag ensam med pip & ska snart göra mat till nicklas. Becca kommer senare igen med Ludde så han och Pip kan leka lite.
Men som sagt maten ska göras & jag behöver en glass. Ha det bra Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0