Now a whole lotta woman needs a whole lot more

Hej hej & god kväll , idag steg jag upp vid kvart över tio & satte direkt på kaffe till min älskling, sen tog jag ut pip på en lång runda. Gick nog fan fem kilometer :D, det var skönt väder som tusan! När jag kom in gjorde jag lite frukost, äggröra & baguetter & jordgubbarna ifrån igår. Efter frukosten tog jag det lungt ett bra tag innan jag fick för mig att stor städa, så fram med damsugarn & min nya mopp ! Jag och nicklas gick till netto & köpte skurmedel , nicklas han damsög & jag skurade golven. Sen gav jag mig på disken & efter det kom adde & anna upp hit. Då satte anna och jag igång och bakade, det blev äppelkaka & en massa släta bullar, skit gott! Men nu behövs det städas igen, jag har hela veckan på mig, nicklas åker imorgon & kommer hem på fredag och innan dess ska jag nog hinna städa igen.
Men nu är det Håkans Bar så ska kolla på det, sen blir det nog sängen. Eller kanske inte så mycket var inte klockan än, det är ju trotts allt påsklov!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0