So it seems I'm someone I've never met

Hej he, lite sent ute idag att börja blogga , men gick aldrig till skolan så jagf steg upp vid tolv när nicklas kom hem, jag mådde inte så dåligt idag så vi gick en runda till trend house Jc & team sportia. Nicklas köpte en tröja tills ikväll (han är på fest) & jag köpte en stegräknare, dyra små rackare det där, trodde dom skulle kosta en femtilapp eller något, men den gick på 169 spänn & den jag köpte var den dåligaste av dom, den dyraste kostande 459 , är inte det lite överpris? Satte inte på mig den direkt utan runt två-halv tre & jag har än så länge gått 4311 steg. Inte så värst mycket, men har också varit hemma hela dagen så det är mycket ändå tycker jag. Ska se om jag kommer upp i 6000 imorgon, man får sätta mål helt enkelt.
Nu har jag precis ätit kvällsmat, lite sen då klockan är halv elva, men men. ska ut och ta en cigg nu sen ska jag hoppa i sängen & anatgligen läsa lite & sen sova i väntan på att nicklas ska komma hem. När han nu gör det :s
Påsk är det denna helgen också & den förste april idag, jag har inte blivit lurad & jag har heller inte lurat någon än, funderar fortfarande på om jag ska göra det lilla ticket på nicklas hehe, ska inte berätta om det här ! Händer det får ni veta! Men för att fira påsk har jag målat naglarna gula, ser lite canser aktigt ut men ändå!


Men som sagt så ska jag ta en cigg & sen lägga mig, Ha det bra Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0