That forever was in your eyes

Nu ska jag strax gå till bussen, har just fixat till mig lite och är nog redo, tror jag. Min mage är inte som den ska idag, lite illamående, men det är lika bra att visa att jag vill försöka gå till praktiken i alla fall. Då kanske man får några plus ändå!
Igår var johanna här, vi åt pizza och snackade skit. Rebecca var också här inne en stund, sen blev det att jag gick och la mig alldeles för sent , och det får jag sota för nu på morgonen när jag är skit trött!

Annars så är det Valborg och nicklas han kommer hem idag! Saknar han väldigt mycket! Och någon annan som jag inte kan sluta tänka på de är lucas! Jag VILL ha han tillbax, min bebis! Tycker inte om min mamma för hon lämnade bort han , bajs på det. Men här får ni en bild till på min sötnos och jag ska nu gå till bussen . Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0