That your positively mine

Sitter ensam här hemma i våran stora soffa & kollar på the naked mile, är rätt så trött på den filmen , har sett den några gånger redan. Har just ätit ett öpple druckigt en liter vatten & svalt två huvudvärks tabletter, men ingenting värkar hjälpa mot min huvudvärk!
Sitter och tänker på min nicklas som sitter eller ja antagligen sover någon helt annanstans tror han är i hyltebruk nu. Han åkte i morse & jag har inte varit på praktiken. Mådde inte så bra igår & det hände ett och annat så i vilket fall som helst så hade jag inte fått gå till praktiken.
Så jag har inte gjort så mycket idag, har mest legat på soffan & vilat hela dagen. En stund kom Johanna Loo hit & vi gick en runda i byn. Sen gjorde jag middag till mig själv. kyckling ris & curry.
Jag har inte rökt en enda cigg idag heller! Är lite stolt över mig själv, har inte varit röksugen, kanske dax att sluta nu? eller vad tycker ni?
Men nu ska jag kolla färdigt på denna filmen & sen blir det sängen för min del. Imorgon och på fredag är vi lediga så, men jag ska ändå åka till killeberg och få lite kvalitets tid med min pappa! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0