I think to myself, what a wonderful world

Hej hej, klockan är redan nio på kvällen, vart tog denna dagen vägen undrar jag ? Gick som sagt till skolan lite senare idag & det tycker jag att jag gjorde rätt i. Vi var rätt löjliga i skolan idag, vi höll på som vi brukar. Härligt att vi hade så kul nu när det var sista dagen i skolan på fem veckor. På måndag börjar praktiken , men jag fick de plasterna som jag ville vara på och det är ju alltd positivt. Så denna gången tänker jag sköta mig så bra jag bara kan !

Efter skolan gick jag ut med pip och stannade hemma hos mormor på en kopp kaffe. Var nog där i två timmar innan jag gick hem & då var nicklas hemma. Jag tog det lungt en stund & började sen med maten. Chili con carne blev det & jag ska säga att det var första gången jag gjorde det, men det blev skit gott! Något av det bästa jag gjort :) Härligt när man själv blir så nöjd!. Till efterrätt så här en fredag så gjorde jag en Björnbärs Pannakotta med chocklad. Och det var också väldigt god :) har inte gjort pannakotta innan heller, så det värkar som om detta var en bra dag :)


Och jag fick äntligen ut mina byxor :) Det är också ett plus till fredagen ! Och dom var värda att vänta på  jag älskar dom!



Riktigt nice tycker jag :) Nicklas gillade min rumpa i dom haha :P Nu ska jag kolla på tv & mysa med min pojkvänn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0