unbelievable

Nu har jag suttit vid datan en bra stund & letat efter skor. Men ju mer jag letar desto mer lustiga skor kommer det fram. Det finns hur mycket bra designers som helst, sen fins det dom där lite knasiga som ändå är hur populära som helst. Ska visa er vart jag började.

Så här började min sökning efter nya skor.

Sen kom självklart mina favoriter , dom hörga klackarna! Dessa finns dock på en sida som heter Bakers Shoes ifrån USA & dom levererar inte tills sverige :/

Sen kom jag in på en någon sko blogg & fastnade för dessa. Dom kom ifrån en annan sida som jag också kom in på , tror det var Posh24.se Och efter det gick utför.

Hittade dessa, jag ÄLSKAR dom! Hade mer än gärna haft dom i mina  ägor!

Sen självklart Alexander McQueens skor ifrån Nina Ricci's Höst & vår collegtion. Helt klart dom fräckaste skorna jag sätt! Jag älskar dessa också, skulle inte gått i dom , hade nog inte kunnat gå i dom men hade gärna ägt dom!

Alexander McQueen igen, kända ifrån Lady Gagas bad romance

Även dessa är Alexander McQueen, också kända ifrån Lady Gagas bad romance, jag älskar dessa med! Tycker det är synd att McQueen tog självmord tidigare i år. Han borde leva och göra mer sånna här otroliga kreationer!

Nu ska jag sluta leta efter användbara och oanvädbara skor, och kolla på modern family på tv 4 PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: william

hummerklorna är jättensygga tycker ;D

synd att han har gått ivägO.O

2010-04-24 @ 15:57:51
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0