There's something I can feel when I breathe

Kom nyss hem ifrån anna. Efter att jag hade duschat så gick vi till haganäs där hon skulle städa av golfbanan. Senare gick vi hem till henne & satt på balkongen och gassade i solen i flera timmar, drack kaffe & pratade om allt ifrån lustiga människor till att tjejer visst kan ha rätt!
Nu är jag som sagt hemma, ska nog ta något att äta medans jag lyssnar på gammla goda my chemical romance , jag har saknar dom! Mycket bra musik det måste jag säga, dom kommer aldrig lämna mitt hjärta i alla fall!



Snart blir det väl dax för sängen med, inget bra att titta på, på tv:n ändå, då kan jag lika väl sova. men ha det bra Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0