with a smile on your mouth

Nu sitter jag här hemma igen efter att ha varit ute och gått i en timme med anna & sen diskat hos anna & varit nere på olé ett tag, redan idag har jag fått ihop 11811 steg , det är inte dåligt, och knappt halva dagen har gått. Jag har mycket kvar att göra, jag ska snart ta ut pip & gå hem till mormor , ska låna hennes lilla ungsform så jag kan göra lite potatisgratäng senare ikväll. Ska nog in en sväng hos mamma också, se hur hon har det. 
Var och hämtade ut nicklas paitboll markör idag, har inte öppnat paketet än men är ruskigt sugen så ska nog ta och göra det innan jag ger mig ut :) Jag tycker om att öpnna paket!
Men just nu ska jag lägga mig framför tv:n och ta det lungt ett tag, det tär på krafterna att hålla igång :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0