You're on my heart just like a tattoo

Idag steg jag upp vid halv elva, gick en lång runda med pip, tillslut ville han inte gå mer & den lilla tungan hängde på tvären , stackars hund som måste gå långt med matte :) När jag kom hem igen , gjorde jag frukost till mig och nicklas. Riskgrynsgröt blev det idag, det var gott, blir inte ofta man äter det.  Sen hoppade jag in i duschen & nu är nicklas lite små tjurig tror jag, det är super fint väder, gatorna är rena & han har inga inlines. Men men , det får han stå ut med. Jag har nyss fönat håret & ska strax platta till det & gå bort till maxi, måste ha någon hudkräm till mitt torra ansikte. Sen vill jag inte hem, det är för fint väder för det. Ska nog ringa anna och se vad hon hittar på.

Igår gick jag ner till tattuerings studion här i älmhult, där låg min mamma, hon skrek & gormade som om hon skulle gå av på mitten. Min mamma, den som tattuerade sig full i köpenhamn när hon var tretton, hon skriker & kan inte vara tyst i en sekund för hon tycker det gör så ont. Hon gjorde en Betty Boop på underarmen. Vilken mes! Inte ens jag var så mesig , haha !
jag har några bilder sen igår , men ingen på det fulla resultatet








Nu ska jag fixa mitt hår & sen ska jag ut i det fina vädret! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0