And when it was over, I woke up alone

En vecka tills skolan börjar, & vad har jag gjort i sommar?
INGENTING!
det är bäst att denna veckan har mycket att bjuda på, annars blir jag tokig! Men jag är rätt så säker på att det inte kommer hända något alls eftersom nicklas han jobbar och ingen bil har vi. Jag hoppas på att han köper den där Audi A4 ändå :) Den var ju trotts allt rätt fin.

Än så länge idag har jag varit hos mormor & druckigt lite kaffe, sen hem till mamma, kollade lite på hennes katt Pepsi. Jag har ätit frukost & varit ute med Pip en gång och Mila två. Mila leker nu med sin dumma pipande leksak & Pip han sover som vanligt på ryggstödet. På tv:n spelas Ellen Degeneres & jag funderar på vad man skulle kunna hitta på tills Nicklas slutar vid fyra. Kanske kunde städa hela lägenheten, för det är ju jätte roligt!
Men vad gör man när det inte finns något att göra. Så jag ska ta min första cigg för dagen. Har jag nämnt att jag ska försöka sluta röka? Om inte, önska mig lycka till!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0