And you never say hey,

God morgon, klockan är tre minuter över sju & vad gör jag uppe? Jag vaknade när nicklas steg upp & kunde inte somna om, hade även tvätt att hämta i källarn. Så nu sitter jag och kollar på little people, big world på discovery TL. Pip han ligger uppe på ryggstödet av soffan och tvättar sig, Mila springer rundet & leker med sina leksaker. Tror jag ska ta bort några av lektasakerna tror inte det är speciellt bra att ha för många. Nu springer hon snabbt som fan runt köket och in hit i storarummet igen med röven före ;) Det roliga är att hon inte riktigt kan hoppa upp i soffan så när hon kommer i full fart så hoppar hon in i soffan inte upp i soffan Och det ser roligt ut!
Jag åt lite frukost innan så nu väntar jag på att den ska landa så jag kanske blir lite trött så jag kan sova lite till :)

Men nu blir det lite mer tv & sen förhoppningsvis sova lite till :) Ha en bra dag Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0