DJ Helan&Halvan

satt  nyss och kollade runder på Facebook, såg att jag hade fått en inbjudan till ett evengemang. Det var "wärkstan" som hade skickat & självklart klickade jag i "kommer att delta" Jag ska ju trotts allt jobba. Sen skrollade jag ner lite och läste informationen om allt möjligt. Då lägger jag ögonen på detta

"Dj-Helan&Halvan" (Jonas & Niklas) och "Dj-H-Gun"

Fredag: 27/8-2010

Jag kallar dom Helan & Halvan, men dom heter egentligen Jonas Andersen & Niklas Johansson,

Det är några år sedan dom spelade ihop på hemmaplan. Men nu är det dax för denna häftiga dubbelspelning. För att få riktigt bra ös inne på Wärkstans lada så laddar vi fredagen med dessa dubbla DJ´s.

Det blir "HardDance" "HardStyle" och allt vad en mogen ungdom kan önska sig för en riktigt bra Discokväll.



Jag hade helt glömt bort att Nicklas & Jonas ska spela. haha. Helan & halvan ;) Vi får nog se hur det blir när dessa två spelar en kväll på Wärkstan när ingen av dom har spelat på ett bra tag :D Men jag som sa stå i ladan hela kvällen kommer se allt. Jag håller tummarna för min Älskling och Jonas :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0