ended up flat on the ground

God morgon.
Klockan är halv sju & jag har varit vaken i en hel timme redan :s tiden går till och med snabbt på morgonen.
Pip han sover i hallen, Mila sover här i soffan & jag kollar på "What's good for you". Rätt kassgt program, men vad gör man när det inte finns annat än nyhetesmorgon & "köp-detta-program".
Jag funderar på om jag skulle äta lite frukost eller inte. Än så länge så är jag pigg så ja kommer nog vara vaken ett tag till i alla fall så lite frukost får det nog bli ändå.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Oj varför vaknade du så tidigt? :) Halv sex brukar jag alltid gå upp när jag ska till skolan, men hade sovmorgon idag. Nais! :) Ha en bra dag du med.

2010-08-18 @ 07:06:42
URL: http://aiilenroc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0