Full of metaphors and rhymes

God morgon.
Det är nog inte morgon längre men ändå.
Jag och nicklas steg upp vid elva snåret, tog ut hundarna på en rätt så lång runda. Sen gjorde vi stor frukost! Gott :) varför gör man inte det oftare?

Nu går nicklas ut med Mila för tredje gången idag, det är tur min hund är vuxen och bara behöver gå ut tre gånger om dagen :) Medans han är ute ska jag prova ringa till mamma igen och se om hon svarar denna gången. Vi behöver bilden, måste handla lite och sen hade vi planerat att åka till Anna & Linus i killeberg så våra hundar får leka lite :)

Men nu ska jag sluta skriva, ringa till mamma & sen hoppa in i duschen! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0