He really wanted her to stay

Som vanligt sitter jag i soffan & kollar på tv, kollar på sveriges värsta bilförare. Riktigt roligt!
Men jag har inte suttit på min stora rumpa hela dagen, jag var ute och gick i 40 minuter vid ett. Skönt var det, när jag kom hem så blev det lite "träna benen" övningar. Och jag kan ju säga att det känns i benen! Men skönt är det :D
Jag har också varit på Maxi & handlat lite ingredienser, för jag fick för mig att göra frozen yogurt, och det gjorde jag med!
Har inte testat den än, för jag antar att den inte är riktigt frösen ännu. Så jag väntar ett tag till !
Hundarna har jag varit ute med några gånger :) Nicklas han kom hem i två sekunder sen åkte han till växjö med Jonas. Men dom har varit iväg i en timme redan så dom är nog snart hemma igen.

Nu ska jag förbereda maten lite så den går snabbt att slänga ihop sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0