I feel it all over my body

Idag har varit en slö dag. Vaknade av att telefonen ringde imorse. Det var anna som ville fika. så jag och nicklas gick ner på olé och åt lite frukost med Anna & Anna. Sen hem till mormor en stund, nicklas fixade hennes tv. Sen gick vi hem, la oss i soffan och vilade i någon timme.
Jag kollade lite i Ikea katalogen & fick för mig att köpa en hylla som jag kan ha mina böker på. Så vi hämtade bilden hos adde och anna sen körde vi till ikea. Docka kom vi inte ut med någon hylla. Utan med nya sängkläder, tabletter till bordet, toa borste & servetter. Självklart så var hyllorna slut. Ska dit i veckan och kolla igen, behöver en ny matta med.
Efter ikea körde vi hem till anna & pappa en stund. Visa upp våran nya bil som vi köpte i torsdags. Fin fin är den :)

Nu är vi i alla fall hemma och har varit ett tag redan. Jag borde egentligen öva till ett prov jag har i morgon, men mitt huvud tar kål på mig så istället ska jag försöka äta något och inta ryggläge. Imorgon är de skola igen, känner inte riktigt för de. Får se hur det blir.
Sov gott Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0