I missed you and things weren't the same.

Jag gör mat åt nicklas som han ska ha med sig till jobbet imorgon. Kotlett, potatis & brunsås får han. Jag vet jag är väldigt snäll!
Jag har också precis plockat undan och damsugit upp allt socker som låg på golvet i köket. Jävla munkar.
Annars så sitter jag mest och väntar på att Uptown girls ska börja på tv3. Längesen jag såg den så det ska bli trevligt. Kanske kan jag också få bort nicklas ifrån datorn så man kanske kan prata lite också. Istället för att spela idiotiska krigsspel! jag tycker inte om dom!

Men nu ska jag fixa lite varmt vatten och göra lite te & se till att tiden går snabbare. Puss!

Kommentarer
Postat av: Marina

ja är de inte krigsspel är de blocket. ;)

2010-08-17 @ 23:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0