I won't say anything at all

Riktigt segt att gå till skolan idag. Usch jag ville inte gå ur sängen, men det var bara att gå upp trycka i sig lite frukost & ta ut djuren. Självklart så fick jag en riäl nys-attack när jag precis var färdig med sminket så jag var svart i hela ansiktet, sen när jag skulle cykla till skolan så kommer jag på att min cykel står nere på wärkstan. När jag väl kom till skolan säget mina kära vänner i HR08 att vi inte börjar för och ens halv nio ! RÖV! då kunde jag sovit lite extra.
Så kan det gå.

För ett tag sen vankades det mat här hemma. Spagetti och köttfärssås. Efter maten körde nicklas till Strömsnäs, alltså hem till hans föräldrar för att skriva på något papper på bilen. Jag följde inte med för jag har ett prov som jag måste öva till. Och nu är jag sjukt trött så jag tror jag ska kurra ner mig i soffan och vila lite innan jag börjar öva på provet.
Håll tummarna för att jag inte somnar, då blir nicklas tokig!


Min älskade klass!
Hela klassen inne på en toalett i skolan :D
Clara Johanna Jenny Tina & jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0