it raining cats and dogs

vaknade nyss, sträckte på mig ordentligt och hör att det regnar ute :( det är ju inte så himmla roligt, jag som hade tänkt ta ut hundarna , äta en nyttig frukost & sen gå en lång runda och bränna alla äckliga kalorier & allt fett som jag tryckte i mig igår när jag bakade.
Det var inte att jag bakade chockladkaka, nej nej, jag bakade - Munkar, havreflarn & Chokladbollar.
Det kallas multitasking när man lyckas att göra alla tre sakerna samtidigt ;) JA jag vet jag är grym.
Men idag ångrar jag mig och vill inte ha bakvärken i lägenheten! Jag vet att jag kommer äta utavdom. som tur är så har jag fryst munkarna & chockladbollar kan man bara äta en utav, men dom där havreflarnen... tur det inte finns så många :)
Hur håller man ett löfte till sig själv om att inte äta sånt när man ändå är så sugen?

Jag får väl ta och köpa mig ett par gummistövlar och motionera i om det nu ska regna!
Som tur är så sover hundarna fortfarande, för nu regnar det mer än någonsin! Hoppas dom sover ett tag till och att regnet lungnar ner sig lite, för vem vill ta ut dessa söta små sovande änglarna i regnet?





Om ni kollar riktigt noga kan man se att båda har lite av tuungan utanför munnen! Och hur gulligt är inte det?!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0