Love me like a superstar, Play me like a steel

Nu har älmhultdagarna börjat och det känns. Det är sjukt mycket folk i byn, bilar överallt och ikväll är det jobb som gäller. Jag kommer befinna mig nere på Wärkstan både idag och imorgon kväll. Japp, idag ska jag testa att stå i baren och hjälpa till lite överallt, imorgon ska jag vara i baren mest hela kvällen. Får se hur det går med min sönderslagna arm. Jag klättrade i ett träd för två dagar sen och sträckte så klart höger axeln och idag gick jag in i ett dörrhandtag med underarmen. Så nu har jag en väldigt öm bula! Det är inte alls skönt. Så jag få se hur det går att öppna en massa öl & cider flaskor i två hela kvällar/nätter.
Eftersom det är älmhultdagarna och man ska vara på Wärkstan så var det dags att handla lite nya kläder.
Det blev :
En klänning
En jeans shorta
En shorta till nicklas
Ett skärp
En vit skorta
Två armband
Tre örgonhängen

Det blev endel ändå. Och jag behövde det efte denna jobbiga veckan. Nu ska ja försöka bestäma mig hur jag ska se ut ikväll och vad jag ska ha på mig. Så nu har jag inte tid att sitta här.
Jag kommer se er i dimman, kommer ni se mig? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0