Shadows dancing upon the wall

Nu är jag uppe, vaken & på klädd för andra gången idag. Hundarna har jag nyss varit ute med , det var inte populärt eftersom det regnare idag igen! Men nu har Mila kurrat ner sig i mitt täcke, bra att man ska tvätta senare :)
Det får bli en sån dag idag, tvätt-städ-&-skrubb-dag. Det behövs!
tur nicklas är hemma efter fyra så han får hjälpa till ;)
Trotts att jag åt innan har jag en vädligt lustig känsla i magen, undrar om jag behöver äta igen ? :O Får nog testa det! Om inte, då blir det ingen tvätt-städ-&-skrubb-dag för jag kan knappt gå :s hoppas det går över!
Men prova frukost nu, Hej !

Och Cornelia - jag vaknar så tidigt för min pojkvänn stiger upp vid halv sex & börjar jobba vid kvart i sju. Och du vet killar, kan inte vara tysta! Så jag stiger upp och lägger mig igen efter en timme. Min skola har inte börjat än :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0