A lifetime of dreaming

God morgon!
Fast morgon är de nog inte längre, har varit vaken ett tag redan :) Fast att jag somnade runt tre inatt så är jag rätt så pigg. Åkte till osby igår för att följa med linus på någon hemma fest. Så jag kom till osby runt åtta, drog till festen drack en grogg sen gick vi hem igen. haha. Vi var rätt så sletna båda två sen i fredags.
Så istället gick vi hem till frallan och kollade på någon film sen slockande jag.
Idag vaknade jag runt halv elva och sen dess har jag legat och dragit mig till ännu en film.
Runt tolv kom elvira & nu sitter vi här och lyssnar på musik hon och jag :)
Snart ska jag nog dra mig hemåt. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på! Ladda upp inför utskällningen jag kommer få imorgon i skolan kanske :s hjälp ! De kommer bli tufft att dra sig ur detta känner jag !
Men nu är de Emil i lönnerberga på G . Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0