But until then I guess this is goodbye

Nu sitter jag i hallen framför speglen och lyssnar på min mor som ligger och snarkar i storarummet. AVENSJUK_TJEJ, ja de är jag! eftersom klockan är 04.31 och jag har varit vaken i en halv timme så skulle jag hemskt gärna villa gå tillbaka till min varma goa säng! Men nej, idag är dagen då jag tar tag i säker och ting, jag m-å-s-t-e börja sköta mig, annars får jag de jobbigt!
Så jag ska gå till praktiken idag, vara super trevlig, förklara varför jag inte varit där på ca två veckor och ta mitt straff som en man! Och självklart hoppas jag på att dom är lika trevliga mot mig som dom var innan, de är ju trotts allt inte deras fel att jag inte varit där!

Men nu, hlet plösligt, eftersom folk stör mig och är ivägen så är jag nu på väldigt dåligt humör. ja jag blev de på bara 30 sek. nu är frågan om jag ska gå dit över huvud taget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0