cause you ain’t happy

Hemma i min säng at last! Kollar på en callgirls-dagbok som är rätt så bra jobbigt att jag missar vartannat avsnitt bara :s sånt man får ta!

Åkte hem ifrån osby runt tre, tåget var försenat, så klart. men bara i tio minuter, men ändå! Kallt var de ute med!
När jag kom hem gick jag upp till mormor och gjorde lite panerad fisk, potatis & kallsås! fy satan vad jag har lngtat efter panerad fisk! Riktigt gott var de med! Hur härligt är de inte när man får precis de man är sugen på?! Helt klart de bästa jag vet ! Så ja jag är väldigt glad över min panerade fisk :)
Lite senare runt halv sju åkte jag och nina till karlgren &  linus i killeberg och kollade på två superkassa filmer. Rätt surt ! haha. Bättre lycka nästa gång kanske :) Efter filmerna begav vi oss hemåt igen.
När jag kom hem tog jag en dusch och nu ligger jag som sagt i sängen, snart dags att sova ska upp tidigt imorgon och gå till tandläkaren :s uuuuh :( Efter det är de skola! Ska bli trevligt och jag måste ta tag i praktiken OCH i projektarbetet annars går de inte alls bra för min del :s

Men nu ska jag kolla lite på tv, sen måste jag sova! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0