He'd come home just burnin'

Hej
Sitter hemma hos Karlgren och gör inte ett smack. Vaknade för 40 minuter sen av att nicklas ringde. Alltså är jag inte på så bra humör just nu. Men de blir förhoppningsvis bättre lite senare.
Kom hit runt tio igår. Glodde på film med Linus och sen somnade vi alla tre. Pipen är också med så han tog jag på en runda medans jag pratade med nicklas i telefon. Så han är rastad. Och mina fingrar är iskalla eftersom de är ca 20 minus grader ute! Inte helt okej!
Jag ska nog ta och fixa till mig lite nu och plocka undan lite här eftersom jag är en sån snäll gäst. Man vet aldrig när männen kommer hem så lika bra att sätta igång.



Men föst ska jag nämna linus eftersom han klagade igår på att jag aldrig nämner honom i min blogg.
linus linus linus linus linus linus linus . Så Nöjd? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0