I get so tired of living like this

Hej , här sitter jag, vid köksbordet, hemma.
Mamma ligger i soffan och kollar på tv. Jag kom hem för en halvtimme sen kanske.
Åkte till lönsboda för att festa till de lite med tina. Men när klockan belv tio och jag fortfarande inte hade det så roligt som jag ville ha det. Då gav jag upp. Tackar Arbernita som kom och hämtade mig! STORT TACK!
Och förlåt till Tina för att jag bara gick! Men du vet gumman, de är min grej!

Klockan är nu tjugo i tolv och de är tjugo minuter kvar på 2010.
Känns som att detta året har bjudit på mycket saker. Både gott och ont. Ni flesta som läser vet nog vad jag menar så jag ska inte sitta och skriva ner allt.
Dom har börjat smälla rätt så mycket här i byn nu. inte alltid bra att bo mitt i byn! Kommer antagligen vara vaken i någon timme till för folk kommer säkert skjuta ett bra tag till. Jag får sova länge imorgon !

Nu ska jag byta om till mjukis kläder och spendera dom sista minuterna av 2010 med min mor! Hoppas alla haft ett bra år! PUSS
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0