I got a new one for you

Här ligger jag nu igen, ny duschad och nerbäddad under mina täcken ! Mysigt jag har de helt själv! Fast de är klart, pip är ju också här :)
En väldigt bra helg har jag haft, fredagen spenderades hemma hos johan med linus och barnen. Lördagen spenderades hemma hos nicke med linus och barnet :)
Idag så åkte vi till osby och spelade lite bowling, dock inte lika trevligt och livigt som de brukar, men men ! alla har sina dagar. Efter bowlingen åkte jag med nina hem till älmhult hämtade mina saker i mitt gamla förråd. Sen har jag bara varit hemma. Rätt skönt att vara hemma lite faktiskt! känns som att de var ett tag sen jag sov i min egen säng!

Nu ikväll så ringde Anna P och vi hade en livlig prat-stund på en och en halv timme! Mitt öra var väldigt varm när vi var färdiga! Men de var de värt! :)

Men nu är klockan mycket och imorgon klockan åtta kommer johanna hit och dricker en kopp kaffe, sen beger vi oss till skolan för att kolla på lucia tåget.
Ha det så bra PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0