I just can't believe

Mätt och glad sitter jag nu hemma igen efter att ha spenderat lite tid med min älskade Madelene! Var ett tag sen så de behövdesn :) Gick en liten sväng och sen blev det statioen och äta en kycklingtallrik! Mumma!

Nu sitter jag som sagt hemma och väntar på mina vänner :) Sen blir de nog lite fredags mys med en film! Ska ta de lungt denna helgen var det tänk! Möjligtvis träffa lizzette imorgon eller på söndag med.
Men sen är frågan! Ska jag eller ska jag inte gå på lussevakan för treorna på söndag ? snälla hjälp mig med en frågan!  har beslutsångest!

Nu ska jag nog ta och hitta lite nya kläder som inte är för tajta och inte för fula, ha de bra PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0