I wanna start this over again

brrr! satan vad kallt det är ! Eftersom de är så kallt så tog jag beslutet att duscha super varmt idag, när jag sen kom ut ur duchen ser jag att mina ben är helt röda och de svider som tusan. Kanske var de inte ett jätte bra beslut :s
Efter duschen gjorde jag lite pommes och tryckte i mig som kvällsmat, de var i alla fall ett jätte bra beslut, för de var verkligen gott :) endast pommes, hambugardressing ketchup och salt! MUMS!

Nu ligger jag i sängen och glider runder på facebook, som vanligt jag vet!
Men innan jag la mig i sängen , och innan pommesen och duschen så spenderade jag lite kvalitetstid med min hund :) Lekte och busade lite, han är pigg för att vara nio år! :D







Pips lilla groda var rätt så död när han var färdig! :)

Nu ska jag forsöka sova lite! Ha de bra PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0