I was born too late in to a world that doesn't care

Ligger nerbäddad i min säng med tre täcken på mig och denna varma data på magen!
Tv:n är på, pip sover, mitt huvud bultar som om de skulle sprängas och mamma snarkar i rummet bredvid, precis som en helt vanlig kväll.
Vaknade av att klocka ringde vid sjuu imorse, men snoozade några gånger och gick istället upp vid åtta. Lite bakfulle var både jag linus & nicke. Men vi åkte tillbaka till killeberg som de var planerat, kollade på linus nya lägenhet och åkte sen hem till nicke och sov i någon timme. Riktigt skönt!
Åkte till älmhult en sväng, tillbaka till killeberg, sen tillbaka till älmhult igen.
Ett bad och en fyverkeri uppvisning senare var jag tillbaka i killeberg med nina för att äta lite pizza med morgan nicke & linus. Och till sist åkte jag hem.
Så nu ligger jag här, lite för varm nästan men de är super skönt att inte frysa för en gångs skull!

Nu ska jag glo lite på tv och sen ska jag sova ensam för första gången på över en vecka. Ska bli rätt gött att slippa trängas och bråka om täcken hejvillt! För nu har jag tre täcken helt själv haha! :)

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0