I'd walk to you if I had no other way

Kaaaaah.... bOoom!

Sitter hemma hos mamsen och har överskottsenergi till max! Känns som att de är för lungt i min omgivning just nu! Medans mamma vill att de ska vara lungt hoppas jag på att de kommer en ko inrusandes egenom dörren snart!.
Mamma medelade nyss att de inte kommer någon tomte till oss idag, (vi firar jul idag) för jag har inte varit snäll nog... den tog hårt! Nej de är rätt lungt eftersom jag inte haft en tomte hemma på 13 år eller nått så är jag inte så ledsen :)
Men jag ska nog ta och springa upp till mormor och hjälpa henne med julklapparna och hoppas på att ALLA är till mig , men där blir jag nog lite besviken.
Något jag mer är besviken på idag är min dumma telefon som inte vill ladda upp videos ifrån telefonen till facebook, de gör mig rätt irriterad! Så de ska jag också försöka lösa!
Annars så är jag rätt nöjd med mitt liv för tillfället! De känns kanon!

Men nu ska jag ta tag i livet lite och lyfta på rumpan och se om jag kan få hit en ko! Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0