I'm gonna do right by you

Sitter hemma i min stora säng och kollar på Criminal minds. klockan är alldeles för mycket om jag nu ska upp vid fyra i natt, vilket inte är helt säkert än :s men stannar jag hemma får jag nog en utskällning av morsan, frågn är om det är värt de ? haha.

Jag är nyss hemkomen ifrån Ralle & josef, var där med johanna och lagade mat idag, eller ja mest så klagade jag på att jag inte ville göra mat sen gjorde jag lite hasselbackspotatis sen fick de vara nog haha, bättre att dom som är helt utbildade till kockar fixar maten istället för mig och johanna som fortfarande är under träning eller hur? :)
Jag har haft dunder trevligt med kusin ralle , josef och johanna. synd dock att det är torsdag så kvällen skulle sluta tidigt :( ! har nog inte skrattat så mycket som jag gjorde idag på ett bra tag, så det behövdes!

Men nu sitter jag som sagt i min varma, stora säng och kollar på tv, funderar på vad jag ska hitta på imorgon, känns inte som att det händer så mycket :( jag får dra med mig tina och koka ihop något skoj!
Men just nu så borde jag nog sova om jag ens ska kunna försöka ta mig upp inatt!
ha de bra PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0