it's nice to see your face again

Ligger i min säng, som jag har gjort sen klockan var nio ! Inte alls så kul att ligga och vrida och vända på sig i tre timmar. Speciellt inte när man lyckas dra på sig illamående och feber, huvudvärk fick jag också ett tag men den försvann nästan lika snabbt som den kom. Tur de!

nu ligger jag bara och väntar på att somna, hungrig har jag blivit med men vågar inte äta, (fall i fall de skulle komma upp igen) är också kissnödig men vet inte om jag orkar gå till toan, lika bra att skaffa blöja! fan vad små barn har de bra!

Och jag tycker minsann att helgen kan komma liiite snabbre än vad den gör! En vit helt blir de nog, så som de ser ut nu i alla fall! Inte så lätt när man får dyra telefon räkningar :( Men jag får helt enkelt skylla mig själv! :(


Men nu ska jag försöka sova!
hoppars ni har de en aning bättre än mig PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0