New years day

Jahop här sitter jag i Linus nya soffa som står i hans nya lägenhet. Jag har en sovande pip på min högra sida och en sovande (snarkande) Linus på min vänstra :) ska nog väcka honom snart. Själv har jag varit vaken i en timme nu, kollat runder runt kvarteret när jag var ute med pip, blivit livrädd för el-pannan-makapären tre gånger och så har jag sminkat till mig lite. Nu vaknade gubben, skönt då slipper jag väcka han! Haha Nyår inatt med och jag har två alternativ, antingen stannar jag hemma och kollar på mamma hela kvällen och retar mig på alla som smäller raketer så jag inte kan sova. Eller så åket jag till lönsboda och festar med tina plus 100 andra människor jag inte känner, ( kom då ihåg att jag tycker inte om nytt folk). Sååå lite kluven är jag allt. Och juste ingen sprit och inga pengar har jag heller! YEEY! Men aja de tåls att tänka på de kan jag lova. Nu är han uppe och springer här så jag kanske ska vara lite social! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0