slip and slide on subway grates

Nu har jag äntligen fått tummen ur röven för att gåt till euronics och fixa min telefon! ÄNTLIGEN!
Så nu kan jag skriva ÅÄÖ igen, och nu slipper de låta som att det är en bebis som skriver :) Jag är nöjd med mina prestationer för dagen.

Nu sitter jag i storarummet och kollar igenom telefonen som nu är helt anorlunda! Men de är lite roligt för nu har jag något att göra i alla fall!
Känner också att jag nyser en hel del och det är inte riktigt okej! Vill inte vara snorig! nej !

Jag ska fortsätta att kolla igenom telefonen ett tag till sen ska jag göra lite mat till mig själv, eftersom mamma jobbar till imorgon och mimmi kommer inte hem efter skolan :( Helt ensam! stackars lilla mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0