The light that you shine can be seen

Heeeej!
Sitter i sängen på mitt rum eftersom mamma vilar i soffan. Kollar på Jamies Familljejul & fixar med alla bilder och videos som har blivit tagna idag :)
Jul-avslutning hade vi i skolan idag och jag tycker det blev riktigt kul! Hade inte så höga förväntningar men de blev bra ändå ! När jag kom till skolan var de dags att häva i sig lite grogg så man kom igång lite! och de gjorde man! Sen var de frukost med ettorna, tvåorna & lärarna i resturangen. Riktigt goda frallor!
När klockan sen var kvart i nio tog vi en liten rast och efter de fick vi uppdragen som vi skulle göra.
Dessa gjorde Jag, Gabbe, Tina, Johanna, Clara & Jenny.

1. Rulla ner för nicklabacken.
2. Gå in på TIME och sjunga nationalsången.
3. Hitta och krama en polis.
4. En kille ska gå in på lindex, ta på sig en BH och fråga expediten om de är rätt storlek.
5. Gå in på Amigo och be om att få bli chef.
6. Sjunga en julsång på scenen på torget.
7. Springa som en hund genom Björkparken.
8. Gå in på apoteket ta en nummer-lapp, berätta för en annan köande att du har drappats av herpes.

Jag fick nöjet att göra NR 1 & 8 själv :) helt klart värt de! Måste släppa loss lite i alla fall. Gubben på apoteket blev nog lite förvånad :D Men han var trevlig!
Nu är jag rätt så trött, så jag ska nog vila ett tag :) Bilder ifrån dagen kommer nog senare! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0