This is all I'm askin for

Hej
Jag är äntligen hemma efter en rätt sjuk och rolig kväll/natt utanför delaryd :)
Åkte hem till linus morsa en stund igår efter det åkte jag hem och duschade och tog de lungt ett tag. Runt fem så kom linus johan & frank och plockade upp mig hemma då åkte vi hem till johan som bor utanför delaryd. När vi kom dit hällde jag upp direkt och svepte mina groggar lite för snabbt! Men aja jag hade roligt i alla fall :D
Nina kom också ut efter ca en timme. alltid lika trevligt när hon är med :)
Vet inte riktigt vad klockan var när vi gick och la oss, men runt två skulle jag gissa på. Då snurrade det i mitt huvud rätt så mycket.. men runt fyra lyckdes jag somna.
Idag vaknade jag första gången lite i åtta och steg upp runt halv nio, då tog vi de lungt ett tag sen åkte alla hem till sitt eget.
Så nu ligger jag i min säng för att vila lite innan jag ska ta tag i mitt liv och få lite julstämning! Typ städa mitt rum och ta en ordentlig dusch! Kanske jag ska lyxa till de med en köttbulle macka också :) Blev sugen på de nu bara för de, så ska nog springa och slänga ihop en eller två!



Bröderna Andersson
Linus & Frank :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0