To pull me back to the ground again

Guuuud så gott det var med två stycken varma mackor med ost & skinka på!
Just nu sitter jag på samma ställe som jag har gjort precis hela dagen, dock har jag bara varit vaken i lite mindre än en timme :) På den timmen har jag tagit ut hunden varit uppe hos mormor och lånat ströbröd eftersom jag vaknade upp och var jätte sugen på hasselbackspotatis! Nu är jag bara sugen på fläskfile-Nobis ifrån Sorello ! blir dock lite dyrt att gå dit och äta när man är bakis och inte äter alls mycket :( Så det får nog vänta, om det inte dyker upp en snäll människa som betalar min fläskfile-Nobis :) de hade gjort emmy glad!

Vad ska man hitta på idag då? De är frågan ! Just nu vill jag bara sitta här och inte röra på mig för och ens imorgon. Men jag känner mig själv. om en timme är jag uttråkad och vill hitta på något! Jag får ta den timmen och fundera på något att hitta på.
Men just nu ska jag glo lite på en jul-film som går på tv.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0