We'll have the life we knew we would

Hej, nu sitter jag hemma och de känns som att jag gjort en del idag som inte är så vanligt att jag gör längre! Tex jag gick till skolan idag och kollade på lucia med johanna, efter de gick jag hem och efter en stund kom Anna hit. När klockan blev tolv gick vi till Olé och satt där till typ tre. Ett bra tag sen man satt där och snackade skit! :) De gillas!

Lucia-tåget, om man kan kalla de "tåg" var inte speciellt orginelt om man säger så! Rätt roligt och lite pinsamt att titta på! Men ey, vem säger att man måste göra samma sak varje år ? Som lite omväxling så gjorde dom bort sig på scenen, kunde inte alla låtar, vissa var fulla som as & dom "growlade" staffar var en stalledräng! Ja ni kan tänka er själva! Hälften av dom tio som var med var fulla eftersom de var lussevaka inatt :) haha!














Dom var inte så många som var med detta året, men vad gör väl de!? :)

Nu kom mamma hem så snart blir de kanske middag! Ska hoppa in i duschen snart me. Sen blir de nog en tidig kväll för min del! Sista praktik veckan börjar imorgon! YEY!


Fyra timmar kvar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0