With the love of mine

Sådär , nu var min kväll över.. eller ja nästan i alla fall! snart är den det. Om min telefon ringer som den ska om sådär 30 minuter så är kvällen sen slut. För då ska jag sova.
Gick hem till nina innan, precis som jag skrev. följde med på en "förfest" hos någon, när sen alla som var på festen skulle dra till Speak easy för  28+ så gick jag hem, tog ut hunden en sväng och sen gick jag upp till mormor och drack en grogg med henne. Hon blev rätt glad! :)
Nu har jag nyss kommit hem och ligger nerbäddad i sängen. Hoppas på att jag slipper somna ensam :(
Men aja jag ska se om jag kan hålla mig vaken ett tag till , annars ger jag nog upp för idag.


:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0