You got me begging you for mercy

Hej hej!
Jag är rätt så nyvaken trotts att klockan är tjugo i fyra. Jaa jag sover länge om jag får de!
Vaknade första gången vid tio i sex steg upp grabbade tag i lite kläder och åkte sen till älmhult. Väl hemma gjorde jag lite frukost och sen gick jag och la mig igen! S-K-Ö-N-T.

Nu har jag varit vaken i ca en halvtimme , på den halvtimmen har jag vara ute med pip, inne på netto och nu gör jag "frukost" igen :) Är dunder sugen på att göra ett peppakaks hus, men jag är för lat för att göra delarna själv, därav att jag var inne på netto, men den dumma affären hade inga!
Så¨nu är jag på lite dåligt humör, men johanna och gör mig lite gladare :)

ska gå till konsum sen och se om dom har ett peppakakshus till mig :)
Men just nu ska jag snacka skit med johanna & äta min frukost ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0