Your drug is a heartbreaker

Säng! ljuva ljuva säng!
Som ni kanske förstår så ligger jag återligen i min säng och myser med pip :) Har nyss tagit en dusch och tröstat min mor som inte vann på något dumt spel på facebook :) hon är rätt så knäpp!

Skolan slutade vid två trotts att vi egentligen slutar vid halv fyra idag, men inte tjuter jag för de! Har inte haft några rediga lektioner idag heller, lite kaffe har de druckigts och lite små kakor har ätits, skolan är inte så dum när man går HR :)
Mötet med rektorn och min lärare Marianne gick bra, dom hotade mig lite med att dra in mitt CSN-bidrag , och enligt dom så mår jag jätte dåligt och borde prata med en psykolog ? :O där ser man var mitt svar på de! vill dom tro att jag mår dåligt så var så goda! jag bjuder! :)

Efter skolan gick jag hem till mormor och drack en kopp kaffe sen gick jag hem och gjorde lite pommes :)
Lite senare kom nina och då följde jag med henne på en runda i byn & efter de åkte vi hem till henne och gjorde pasta sallad med kyckling. Löjlade oss och facerapade en massa! Jag älskar min syster!

Men nu är jag hemma och som sagt ligger jag i sängen, och borde nog snart sova. Ska upp vid sju fixa till mig skynda till skolan, dricka mig full & leka lekar sen är de LOOOOOV!
Härligt!

Puss


Kommentarer
Postat av: Storasyster

JAG ÄLSKAR DIG MED <3

2010-12-20 @ 21:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0