As you slowly find your way to shore

internet är tillbaka hos familjen Elofsson Johansson :), det är så himmla skönt att slippa vara så uttråkad hela tiden! har dock bara haft internet i ca 40 minuter nu, men jag har inte speciellt tråkigt :D,
Jag har städat lite , damsugit och plockat undan. Nu väntar jag på¨att marina & johanna ska komma hit, ska köpa lite kaffe för det är slut, kanske en kaka att bjuda på med? Det får vi se.
Det är ju sportlov nu så jag sitter hemma & nicklas han jobbar. men han kommer nog hem om två timmar kanske. Då blir det mackaroner & hemlagade köttbullar, det blir alltid godare när man gör dom själv :)

Men nu ska jag sminka mig lite & sen kommer nog marina & johanna. Ha det bra Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0