But I thought I knew everything

Alla hjärtans dag. ingen speciellt händer. jag och älskling har nyss ätit lita tacos & nu fick Nicklas nyss en liten present, den tredje och sista för idag :) jag själv har fått tre stycken jätte fina rosa rosor av min snälla pojk än. ska lägga ut lite bilder tänkte jag men bloggen är lustig igen och jag kan inte göra något annat än att skriva just nu. får bli lite senare, om jag fortfarande har kvar internet då, vi har tagit mammas internet igen, men hon ska ha tillbaka det ikväll. just nu så sitter vi i soffan & är allmänt mätta i magen, och vi kollar även på OC. En helt okej alla hjärtans dag, jag är har ändå ingen riktigt lust att göra något speciellt. Ska fortsätta att mysa lite med nicklas nu sen vet jag inte vad som händer. Ha en bra och mysig dag! Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0