Frozen for a moment here inside

Hej, idag ärjag hemma igen ifrån praktiken, dom sa att jag skulle komma tillbaka när jag mådde bättre & jag tror jag mår bra på torsdag, för det finns en del kvar som ska göras här hemma och det hinner jag inte om jag gå dit imorgon. Jag har redan fixat lite här hemma idag, kastat och organiserat lite, men jag är rätt trött så orkar inte så mycket idag. Får bli lite senare tror jag.

Något som är riktigt bra är att nicklas har äntligen tagit sitt körkort! Han klarade det igår & han var så glad, det är kul att se han så glad. Så när han kom hem så åkte , nej vi körde till hans mamma & janne. Jocce & johanna var också med. Vi var alla väldigt glada igår :)
Jag var hemma ifrån praktiken igår med , så istället så plockade jag lite här hemma & träffade sen johanna, vi fikade på ikea & jag handlade lite ljus & ett nyss dusch drapperi. Så nu ser toan ut som jag vill ha den :) Allt faller på platts! Efter ikea så körde vi runder & kollade i affärer efter allahjärtans-dag present till våra män :), jag köpte även en födelsedagspresent till nicklas mamma som fyller år på imorgon.

Men nu skulle jag gissa på att tvätten är färdig så ska ner och hänga det. Sen blir det inte någon inlägg här på några dagar, mamma ska ha tillbaka sitt internett & vårat har inte kommit än. Ni märker när jag är tillbax. Ha det bra Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0