I wonder if I ever cross your mind

Hej, lördag eftermiddag allaredan, jag vill verkligen inte att denna helgen sa å fort, jag vill inte att det ska bli måndag & jag vill absolut inte ha praktik! Jävla skit skola helvete!. ÅHHHH! Jag är inte alls på humör idag känner jag. Ingenting går som jag vill , det började så fort jag vaknade. Skit dag.  & det ser ut som en bomb har slagit ner här hemma med alla fulla kartonger som jag inte kan ställa någonstans. Jag har i alla fall fått mina galjar nu så kläderna som låg i soffan är inhängda på sin plats nu. Så nu är allt tömt hemma hos mamma. Gött det!
sitter hemma ensam & kollar på någon sketen film som går på femman. Nicklas är iväg och tränar. Jag ska ta och måla mina naglar & sen ska jag ut och röka.
Så jag har inte tid & inte lust att skriva heller, HEJHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0