I'm at edge of my emotions

Hejhej, nyduschad & det känns bra! när jag sover länge känns det som att jag har blivit smutsig, om inget annat svettig så det var skönt med en dusch nu. Har redan varit hemma hos mormor ett tag , handlade även åt henne. Vi drack lite kaffe också så klart ;)
klockan är tjugo i två så snart ska jag ta upp fläskotletter ur frysen & tina dom, för till middag idag blir det fläskotlett , klyftpotatis och beanessås, om det stavas så :s. Men innan jag kan laga mat så måste jag diska & det få ske ganska snart. ska även fixa till mig lite innan Anna kommer hit & håller mig sällskap :) Jag har saknat att vara med henne, så det är kul när hon kommer hit!

Löning är det idag med, så det betyder räkningar & så ska vi handla mat med, jag har gjort vääärldens längsta lista, måste nog ta och skirva om den, för knappt jag ser vad det står :P. 
Ja nu vet ni vad min dag består av, så ska inte skriva mer nu, kanske ikväll! Ha det bra Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0